Provence…

Het is bijna zover…zaterdag vertrekken we naar de Provence! We hebben er heel veel zin in en hopen er een fantastische tijd te hebben! Nog niet zolang geleden besloten we met het vliegtuig te gaan en daar een auto te huren, net als in Rome, maar toen we geboekt hadden bedacht ik mij dat dat geen verstandige “brocante” beslissing is geweest. Ik vrees dat ik niet veel brocante mee naar huis kan nemen.


Home & Lifestyle 
We hebben geen huisje met privé zwembad...

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
...maar ook in één van deze huisjes zal het goed vertoeven zijn.

Home & Lifestyle
Lekker zwemmen, lezen, kaarten, genieten van…

Home & Lifestyle
het prachtige uitzicht, genieten van de Franse keuken…

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle 
en er op uit trekken om dorpjes, steden en de kust te bezoeken en de Franse sfeer te ondergaan!

Home & Lifestyle
Gaat vast lukken!

Maar ik zal jullie ook missen, zeker weten...!!

Lieve meiden, tot heel gauw!!
You have read this article Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title Provence…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/08/provence.html. Thanks!

No comment for "Provence…"

Post a Comment