Voorbereidingen…

We hebben sinds woensdag eindelijk allemaal vakantie (manlief werkte anderhalve week langer dan gepland vanwege grote drukte) en proberen – als het weer het toelaat en we niet op pad zijn - zoveel mogelijk buiten in de tuin te genieten van elkaar.
 Home & Lifestyle

Ook maken we er plannen voor onze reis naar de Provence, kijken we welke plaatsjes we graag willen bezoeken en bespreken we wat er zoal mee moet in de koffers. We hebben een paar weken geleden besloten met het vliegtuig te gaan en bij de betreffende luchtvaartmaatschappij moet met beleid gepakt worden.

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle  
Dat kan voor deze dame nog wel eens lastig worden, want ik neem graag veel boeken, WOONtijdschriften én kleding mee. En  dan heb ik het nog niet eens over onze twee dochters gehad, die wat koffers en kleding betreft steeds meer op hun moeder beginnen te lijken…! We hebben nog een week om er over na te denken...

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Zijn ze trouwens niet prachtig, de zaaddozen van de Juffertjes in het Groen?


Award Bo Butiek

En voordat ik op vakantie ga, wil ik ook graag vertellen dat ik erg blij verrast ben met deze award, gekregen van Claudia van de blog Bo Butiek.  Het is de tweede keer dat ik een award van Claudia krijg, deze keer met als reden

“omdat ze zulke ontzettend mooie foto’s maakt. Ik heb het al eerder gezegd maar het blijft genieten!”.

Ik wil Claudia hartelijk bedanken voor haar waardering, dat blijft toch telkens heel erg leuk om te krijgen hoor! Ik geef al een tijd geen awards meer door (er zijn genoeg prachtige blogs om uit te kiezen…daar ligt het absoluut niet aan), maar aangezien ik er meer dan 200 volg en in het verleden al een aantal awards heb doorgegeven, wordt het maken van een keuze steeds moeilijker.

Maar gelukkig zijn er de afgelopen tijd ook al veel awards uitgereikt en veel medeblogsters meer dan terecht verblijd…!

Ik wens jullie een heel fijn weekend!
You have read this article Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title Voorbereidingen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/08/voorbereidingen.html. Thanks!

No comment for "Voorbereidingen…"

Post a Comment