Brocantemarkten aan de IJssel…

Afgelopen zaterdag bezocht ik Brocantemarkten aan de IJssel in Deventer…een jaarlijks meerdere keren terugkerend evenement, waar ik al heel lang eens naar toe wilde. Manlief had zich na een beetje aandringen opgeofferd om mij gezelschap te houden, maar uiteindelijk besloot ik toch alleen te gaan. Behalve voor brocante wilde ik namelijk ook de stad in om te kijken of ik nog leuke kleding kon scoren en eigenlijk doe ik dat laatste het liefst alleen…ik denk dat ik dat verder niet hoef uit te leggen hi hi!
 Home & Lifestyle

De markt zelf vond ik wat omvang betreft tegenvallen (ik denk dat er ongeveer 20 tot 25 kramen waren, waarvan de meeste neigden naar antiek), maar eenmaal thuis kwam ik er achter dat een dag later de beroemde boekenmarkt zou plaatsvinden én dat ik de site ook niet goed bekeken had. Behalve langs de brocante markt had ik ook een route door de stad kunnen lopen langs allerlei winkels en tja…op de één of andere manier is mij dat ontgaan.  Beetje dom, want waarschijnlijk was het dan wel leuker geweest!

Maar Deventer is een gezellig stadje, dus dat maakte alles goed! In de Kleine Oeverstraat vond ik twee leuke woonwinkels!
 Home & Lifestyle

Allereerst Intens, waar de nadruk lag op meubels in landelijke stijl…wil je naar de website, klik dan hier!

Home & Lifestyle

Naast Intens zit Living Colour, een vrolijke en bontgekleurde winkel, vol met woonaccessoires van voornamelijk Deense merken (zoals Green Gate, Rice, House Doctor, Tilda en Bloomingville) maar ook Nederlandse merken zoals Pip Studio, At Home by Marieke en Colorique.  Ik zag op internet dat Living Colour  ook een webwinkel heeft, mocht je er willen kijken, klik dan hier. En al weten mijn vaste lezers dat mijn woonkleuren naturel zijn, door al die vrolijke beelden op diverse blogs loop ik tegenwoordig met veel plezier zulke vrolijke winkels binnen.
 Home & Lifestyle  Home & Lifestyle
Uiteindelijk heb ik in Deventer niet veel gekocht….in ieder geval geen interessante zaken die het vermelden waard zijn! Maar al lopende door het centrum heb ik nog wel een paar mooie plaatjes kunnen schieten die een indruk geven van de sfeer van dit mooie stadje.

Home & Lifestyle
 Home & Lifestyle


Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Brocante / Woonwinkels with the title Brocantemarkten aan de IJssel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/08/brocantemarkten-aan-de-ijssel.html. Thanks!

No comment for "Brocantemarkten aan de IJssel…"

Post a Comment