Juffertje in het groen…

De juffertjes in het groen – waarvan ik het zaad vorig jaar won bij een give away  van mijn lieve blogvriendin Madelief – hebben ook dit jaar weer hun best gedaan. De bloemen kwamen veelvuldig op, maar eigenlijk vind ik de zaaddozen die daarna ontstaan nog veel mooier! En ze zijn zo fotogeniek….een feest om vast te leggen!!

IMG_1396
 
Collega Juffertje

Kort voordat we op vakantie gingen, maakte ik een klein gemengd boeket uit eigen tuin

IMG_1403
 
IMG_1410

Terwijl ik aan het fotograferen was, kwam er onverwacht bezoek! Dus ook dit wonderlijke diertje werd vastgelegd, terwijl het zelf niets in de gaten had.

IMG_1417
 
IMG_1408

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

*****

Onderstaande foto's zijn (met meerdere tekstopties en aangebracht op een dubbele ivoorkleurige kaart, welke aan de binnenzijde blanco is - in totaal negen kaarten) te bekijken en te bestellen op mijn blog “Cards, made by Home & Lifestyle”.

Bloemencollage

*****
You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Juffertje in het groen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/juffertje-in-het-groen.html. Thanks!

No comment for "Juffertje in het groen…"

Post a Comment