Een likje verf…

Het is alweer een tijd geleden dat ik dit tafeltje scoorde bij de kringloop. Ik wilde het blad verven en beloofde jullie toen het eindresultaat te laten zien als het klaar was. Dat heeft even geduurd, maar hier zie je het tafeltje op een foto van vorig jaar...

IMG_2235 
...en dit is het eindresultaat.

 Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Het is niet rigoureus hoor, alleen het blad heeft een ander kleurtje gekregen.

Home & Lifestyle   

Aan de voorkant begint het blad trouwens al aardig krom te trekken…ik vraag me af hoe lang de tafel nog een beetje mooi blijft.

Home & Lifestyle  

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

We zien ook wel…zo lang als het duurt kan ik er in ieder geval veel plezier van hebben!

Home & Lifestyle

Een fijne dag!


Lieve groet, Ingrid
You have read this article Tuin with the title Een likje verf…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/08/een-likje-verf.html. Thanks!

No comment for "Een likje verf…"

Post a Comment