Magnoliatakken…


Home & Lifestyle

Al een paar weken was ik er naar op zoek, maar het lukte mij maar niet om betaalbare en mooie magnoliatakken te vinden. In sommige tuincentra weten ze er echt de hoofdprijs voor te vragen en of ik het dan betalen kan of niet…als de balans tussen prijs en produkt ver te zoeken is, ga ik er niet in mee. Hoe graag ik iets ook wil.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Des te leuker om vervolgens te zien dat geduld wordt beloond. Toen ik laatst in een dorp hier in de buurt moest zijn, keek ik uiteraard even bij een bloemenzaak of ze daar verkrijgbaar waren.

Het was raak en er hing ook nog eens een aangenaam prijskaartje aan!

Omdat de grèspot (ook aan de bovenzijde) vrij breed is, kreeg ik de takken er eerst niet mooi in geplaatst. Daarom zette ik op de bodem een andere, kleinere pot, waardoor de takken niet meer zo schuin in de grèspot kwamen te liggen. De takken staan niet in water, ik hoop dat ze mooi indrogen zodat we er nog lang plezier van kunnen hebben.

Home & Lifestyle
Ik wens je een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Takken / Woonkamer with the title Magnoliatakken…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/02/magnoliatakken.html. Thanks!

No comment for "Magnoliatakken…"

Post a Comment