Een nieuw (voor)jaar…

Nu de kerstspullen zijn opgeruimd en de woonkamer rust uitstraalt, wordt het tijd voor een mooie voorjaarsbloeier.

Home & Lifestyle
Het idee dat we in het nieuwe jaar zijn beland en het voorjaar elke dag een stapje dichterbij komt, maakt mij helemaal vrolijk. Buiten leven en genieten van de bloemen in de tuin en van de zon op mijn huid is tenslotte één van mijn meest favoriete bezigheden.

Home & Lifestyle

Zover is het nog niet, er kan tenslotte nog een dik pak sneeuw vallen. Bovendien moet de natuur ook niet te hard van stapel lopen, want bij een te zachte temperatuur voor de tijd van het jaar gaan alle knoppen te snel open, met alle risico’s van dien.

Home & Lifestyle

Maar binnen kan ik al van het aankomende seizoen genieten. Deze pot vond ik onlangs bij de kringloop en het blauwe druifje past er uitstekend bij. Zo neem ik vanuit mijn favoriete stoel dagelijks al een heerlijk voorproefje op het voorjaar.

Ik wens je een fijne week!

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Voorjaar with the title Een nieuw (voor)jaar…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2014/01/een-nieuw-voorjaar.html. Thanks!

No comment for "Een nieuw (voor)jaar…"

Post a Comment