Zeeuws knoopje…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Het Zeeuws knoopje staat hier inmiddels al jaren in de tuin en ís één van mijn favoriete bloemen. Wel kwetsbaar maar ook zo bijzonder als je de bloem van dichtbij bekijkt! Ik kan daar helemaal van in vervoering raken…

De bloem is ook zo mooi verpakt als ze nog niet helemaal uitgekomen is, het lijkt dan net een boeketje met een mooi papiertje er om heen.

Het is toch bijzonder hoe al die broos ogende steeltjes staan te stralen en blijkbaar was ik niet de enige bewonderaar.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De foto's zijn al een tijdje terug genomen en inmiddels staan de bloemen van deze plant in onze tuin niet meer in bloei. Maar als groot fan van het Zeeuws knoopje wilde ik deze foto's toch graag op mijn blog laten zien, bovendien heb ik er een kaart van gemaakt. Ben je benieuwd hoe deze er uit ziet, kijk dan even in mijn kaartenwebshop bij de categorie "Nieuwe kaarten".

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

P.S. De laatste tijd krijg ik regelmatig vragen via de optie Anoniem bij het achterlaten van een Reactie. Omdat het een anonieme reactie is en een e-mail adres mij dan niet bekend is, wordt het lastig om daar op te reageren. Mocht je vragen hebben, stel ze dan via mijn e-mail adres 'homelifestyle01@gmail.com' (mijn e-mail adres is ook te vinden in de sidebar van mijn blog) of zorg er voor dat ik een e-mail adres heb waar ik het antwoord naar toe kan sturen. Sanne, jij hebt mij onlangs een vraag gesteld, zou je mij jouw e-mail adres willen laten weten :)?
You have read this article Bloemen / Natuur with the title Zeeuws knoopje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/zeeuws-knoopje.html. Thanks!

No comment for "Zeeuws knoopje…"

Post a Comment