Tijd…

In het najaar en ook tegen oud en nieuw word ik soms een beetje weemoedig (heel even maar hoor ;-)), omdat de zomer en ook het jaar weer zo snel zijn omgevlogen. De herfst is misschien daarom ook niet mijn favoriete seizoen, het loslaten van het blad staat ook een beetje voor het loslaten van de afgelopen maanden, van een heerlijke zomer waarvan we zo genoten hebben.

Home & Lifestyle
Tijd en loslaten ervaren we hier momenteel ook in een ander opzicht. Onze jongste dochter werd afgelopen vrijdag alweer 16 jaar en ook dat lijkt zo kort terug, dat we haar voor het eerst als heel lief en klein mensje in de armen mochten sluiten. De tijd vliegt voorbij en zodra je kind geboren wordt, begint eigenlijk ook het loslaten al…en hoe ouder ze worden, hoe meer ze hun eigen weg gaan vinden en zo hoort het ook.

Home & Lifestyle
Haar - niet gedragen - klompjes (maat 15) ;-)

Een tijdje terug vertelde ik al dat onze oudste dochter graag op kamers wilde in de stad waar ze studeert. Inmiddels is ze er in geslaagd een kamer te vinden, in een mooi herenhuis dat nu dienst doet als studentenhuis. Op een mooie lokatie en centraal gelegen tussen de universiteit (leren), het centrum (uiteraard stappen en shoppen) en het station (reizen) hoopt ze een heerlijk plekje te vinden waar ze het studentenleven écht kan ervaren. Ook dat is loslaten, maar ook hier zeg ik dat het goed is zo. Ik hoop van harte dat ze hier een geweldige tijd gaat beleven en dat ze zich snel thuis zal voelen in haar kamer en haar nieuwe woonomgeving.

Home & Lifestyle

Gisteren kreeg ze de sleutel van haar kamer en de eerste klusplannen zijn inmiddels uitgevoerd. En volgens mij wordt het super leuk, ze heeft duidelijk beelden bij wat ze wil en al is de ruimte beperkt, er is absoluut een sfeervolle studentenkamer van te maken

Er is werk aan de winkel, dus misschien moet ik de komende weken ook het bloggen een beetje loslaten, want ik heb waarschijnlijk minder tijd. Maar degenen die mij al langer volgen, weten dat dát loslaten mij altijd moeilijk is vergaan, dus we zien het wel…mocht ik weinig komen buurten, dan weten jullie er in ieder geval de oorzaak van.

Ik wens jullie een heerlijke week en geniet van de tijd. Juist ook omdat het zo hard gaat zijn het kostbare momenten

Liefs, Ingrid
You have read this article Feest / Liefde with the title Tijd…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/11/tijd.html. Thanks!

No comment for "Tijd…"

Post a Comment