Country & Christmas Fair…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Gisteren was het weer tijd voor onze jaarlijkse traditie: een bezoek aan de Country & C*hristmas Fair bij kasteel de Haar te Haarzuilens. Vorig jaar maakten we eenmalig een uitstapje naar Spirit of Winter in Apeldoorn, maar dit jaar besloten we toch weer terug te keren op het oude nest.

Mijn twee lieve vriendinnen en ik verheugen ons elke keer weer op deze fair en dat is niet alleen voor de mooie accessoires die er staan. Ook de aanwezigheid van overheerlijke appelbollen met vanillesaus is voor ons al een reden om te gaan. We hebben overigens niet veel gekocht, er is meer aan food dan aan non food uitgegeven ;)!

Tegen half vier begon het te regenen en dat was jammer, want het werd daardoor meteen een stuk kouder. We zijn toen ook niet lang meer gebleven, op de terugreis draaide de verwarming van de auto volop om ons weer op temperatuur te krijgen. Maar desondanks was het weer een heerlijk uitje en is de kans dat we volgend jaar weer gaan bijzonder groot. Dit jaar kun je de fair nog tot en met zondag bezoeken.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een fijne dag gewenst!

Liefs, Ingrid

P.S. Mag jullie trouwens nogmaals hartelijk bedanken voor alle reacties op mijn vorige post?! Deze waren zo lief! Overigens respecteer ik ook de keuze van medeblogsters, die ervoor kozen geen stem uit te brengen! Ik begrijp hen ook want zelf had ik ook de nodige twijfels (en nog steeds). En of ik nu in de top5 of als laatste eindig, het verandert niets aan het feit dat ik met liefde blijf bloggen en dat alle lieve reacties die ik daarbij telkens weer van jullie krijg mij het meest dierbaar zijn!
You have read this article Er op uit / Kerst with the title Country & Christmas Fair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/country-christmas-fair.html. Thanks!

No comment for "Country & Christmas Fair…"

Post a Comment