De overtreffende trap…

Zoals trouwe lezers van mijn blog wel weten, ben ik een liefhebber van de kringloop. Het is elke keer een verrassing wat je aantreft: soms heb je meerdere keren weinig geluk, een andere keer vind je iets, waardoor je helemaal in je element bent, al was het alleen maar voor de prijs en voor de adrenaline! Je krijgt er tenslotte voor weinig heel veel inspiratie van en het levert thuis de leukste verschuivingen op!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Manlief deelt mijn passie voor de kringloop niet, maar vindt gelukkig de meeste aankopen goed. Toch ben ik er van overtuigd dat hij in gedachten nog weleens zijn schouders ophaalt (zijn wenkbrauwen fronst en zijn ogen naar de hemel opslaat), maar het ondanks dat gedoogt, wetende dat zijn vrouw er gelukkig van wordt.

Maar gedogen is nog geen begrijpen Knipogende emoticon!

Home & Lifestyle

Het nut van de aankoop van dit houten trapje ontging hem dus ook volledig (tenslotte had ik in het voorjaar ook al een grote houten ladder de tuin in gezeuld). En met mijn opmerking dat in de woonbladen deze trapjes juist vaak binnenshuis ter decoratie worden geplaatst, werd het al niet veel beter…aan zijn gezicht was duidelijk te zien dat  ik te ver was doorgeschoten, blijkbaar naar de overtreffende trap ;). 

Home & Lifestyle

Omdat ik niet zomaar opgeef, laat ik hem nu met regelmaat afbeeldingen zien uit woonbladen, waar zo’n trapje in huis bijzonder fraai staat uitgestald. Maar ondanks mijn enthousiaste toelichtingen tot nu toe zonder enig resultaat ;)!

Voorlopig blijft deze aankoop dus buiten staan. Mocht het trapje ooit naar binnen worden gehaald, dan zijn jullie uiteraard de eersten die het horen ;)! En anders is er in de tuin ook vast wel een heel mooi plekje vinden...

Liefs, Ingrid

You have read this article Kringloop with the title De overtreffende trap…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/10/de-overtreffende-trap.html. Thanks!

No comment for "De overtreffende trap…"

Post a Comment