Sfeervol Ibiza…

In mijn fotomap van onze vakantie op Ibiza vond ik nog een aantal sfeervolle foto’s, die ik tijdens ons bezoek aan Ibiza-stad genomen heb.

IMG_1470a-1
In het oude deel van de stad zag ik deze bij mij zeer geliefde luiken, het liefst loop ik tijdens onze vakantie de hele dag omhoog te kijken naar al dit moois!

IMG_1492a-1

IMG_1495a-1

IMG_1499a-1

IMG_1500a-1

IMG_1503a-1

IMG_1518a-1
Op de foto’s zijn de terrassen leeg, maar we waren daar in de middag…het tijdstip dat veel Spanjaarden binnenshuis verblijven!

Heerlijk om deze foto’s weer even terug te zien!

Een fijne dag!

You have read this article Genieten / Ibiza / Vakantie with the title Sfeervol Ibiza…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/sfeervol-ibiza.html. Thanks!

No comment for "Sfeervol Ibiza…"

Post a Comment