Klusschoenen…

Tijdens ons bezoek aan de Tuinen van Appeltern viel ik niet alleen voor alle prachtige bloemen en het mooi aangelegde groen maar ook voor de verdere aankleding van de uitgestrekte tuinen.

IMG_1189a-1

IMG_1226a-1

IMG_1228a-1
Het is absoluut de moeite waard om er eens naar toe te gaan. Ik heb geen idee of dat in deze periode ook het geval is… wij waren er in mei en toen stonden veel bloemen in bloei.

IMG_1231b-1

IMG_1230a-1
Mij maak je sowieso altijd blij met een bezoek aan zulke mooie plekjes. En je krijgt er ook weer inspiratie van, want mocht ik niet weten wat ik met al (? haha) mijn klusschoenen aan moet…

IMG_1164a-1


Een fijne dag allemaal!

____
You have read this article Genieten / Tuin with the title Klusschoenen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/klusschoenen.html. Thanks!

No comment for "Klusschoenen…"

Post a Comment