Strand bij avondlicht…

Op het moment dat de zon zich in de avond achter de horizon verschuilt en de duisternis langzaam op komt zetten, vind ik het strand altijd een bijzondere sfeer krijgen. Er zijn veranderingen op komst, de nacht doet zijn intrede maar je voelt ook de warmte van de dag nog om je heen.

IMG_1541a-1

IMG_1546a-1

IMG_1560a-1

IMG_1624a-1

IMG_1644b-1

IMG_1645b-1

IMG_1650a-1
Dan geniet ik het liefst op een verlaten strandstoel in stilte van het ruisen van de zee, dan zijn woorden overbodig…


____

P.S. Vandaag ga ik met mijn jongste dochter (van 13 jaar) twee dagen op pad...shoppen, naar het strand (!), overnachten en heerlijk ontbijten in een hotel...we hebben er veel zin in! Reacties op jullie posten achterlaten zal dan dus even niet lukken, maar vrijdag ben ik er weer

En hoewel op het moment van vertrek mijn dochter misselijk werd en het de vraag was of we konden vertrekken, gaan we een paar uur later toch op pad! Ze heeft vaker last van ochtendmisselijkheid, laten we hopen dat dat het ook was en dat we vandaag en morgen heerlijk kunnen gaan genieten!

****

You have read this article Genieten / Ibiza / Strand / Vakantie with the title Strand bij avondlicht…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/strand-bij-avondlicht.html. Thanks!

No comment for "Strand bij avondlicht…"

Post a Comment