House of Seasons en een high tea bij Madelief…

Gistermorgen stapte ik rond half elf in de auto om naar Rotterdam af te reizen. Het was lekker zonnig buiten en wat ik toen nog niet wist maar al wel hoopte was dat mij een heerlijke dag te wachten stond!

Allereerst ging ik naar Lia van de woonwinkel House of Seasons, die onder dezelfde naam ook een blog heeft. Ik ging bij Lia een bestelling afgeven want een aantal weken terug kreeg ik van haar een mail dat zij mijn kaarten graag in haar winkel wilde gaan verkopen!!


IMG_2073a-1

Dat vond ik natuurlijk een waanzinnig leuk  idee en nadat ik de vrije hand had gekregen om zelf een aantal kaarten uit ‘mijn collectie’ als bestelling samen te stellen, liep ik gisteren aan het begin van de middag haar winkel binnen! 

IMG_2075a-1

IMG_2077a-1
Lia heeft een erg leuke woonwinkel waar ik hartelijk door haar, haar moeder en Kitty ontvangen werd! De kaarten werden gelukkig ook heel enthousiast ontvangen en ik ben natuurlijk erg benieuwd hoe de kaarten gaan lopen! Lia, super bedankt…ik vind het helemaal geweldig!

IMG_2082d-1
IMG_2074d-1

IMG_2084a-1

Mocht je eens in de buurt zijn…het is absoluut de moeite waard om bij Lia de winkel binnen te stappen hoor…je ziet aan bovenstaande foto’s ook wel dat er voor ieder wat wils is!

Na mijn bezoek aan Lia heb ik – gelukkig met navigatie…pfttt – Rotterdam doorkruist om naar de tuin van Madelief van de gelijknamige blog Madelief af te reizen. Toen we elkaar vorig jaar voor het eerst ontmoetten, hadden we al afgesproken dat ik een keer haar tuin zou komen bewonderen en gisteren was ik op dat mooie plekje – samen met zes andere (blog)dames waaronder ook Lia van House of Seasons – uitgenodigd voor een high tea! Met de nodige omwegen ben ik er gekomen en het was in één woord geweldig!

De foto’s zeggen volgens mij genoeg… 

IMG_2085-1aIMG_2086-1aIMG_2093-1aIMG_2087-1aIMG_2088-1aIMG_2089-1aIMG_2095-1a

Madelief had enorm haar best gedaan en overheerlijke lekkernijen uitgestald op een bijzonder sfeervol gedekte tafel! Met een kippenhok aan vrouwen bij elkaar vloog de middag zo voorbij en al moest ik er een behoorlijk eind voor rijden…ik zou het zo weer doen!

Lia, Madelief (niet te vergeten Jan, haar man die een oogje in het zeil hield hihi) en  alle andere (blog)dames…enorm bedankt…het was een heerlijke dag waar ik nog lang van zal nagenieten!

Ik wens iedereen een hele fijne zondag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin / Vriendschap with the title House of Seasons en een high tea bij Madelief…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/house-of-seasons-en-een-high-tea-bij.html. Thanks!

No comment for "House of Seasons en een high tea bij Madelief…"

Post a Comment