Black & White and new cards…

Vorige week kreeg ik een mooi pakketje toegezonden door  Tricia van de webwinkel Hart&8, omdat ik een prachtige ketting had gewonnen met de give away van Lynda! Ik heb al wel eens vaker een give away gewonnen (en daarom een tijd niet meer aan een give away meegedaan), maar het blijft telkens weer bijzonder om zomaar iets moois te krijgen!

Ik ben er erg blij mee en zoals aan beide dames beloofd laat ik bij deze aan jullie zien wat ik van Lynda gekregen heb! Een bijzonder stijlvol cadeau uit de Black & White collection van Hart&8! Lynda en Tricia, nogmaals ontzettend bedankt…ik draag het met veel plezier! En eh...Lejo (die zo verdrietig was dat hij weer buiten de prijzen was gevallen)....mocht je een keer een feestje hebben, je mag de ketting gerust van me lenen hoor hihi!

IMG_1987
IMG_1990b
IMG_1991

Van deze mooie ketting gaan we door naar mooie kaarten…!

Zoals door een aantal van jullie terecht werd opgemerkt, gaven de foto’s, gemaakt in de havens van Sant Eularia, Sant Antonio en Ibiza stad, aanleiding tot het maken van nieuwe fotokaarten. De kaarten zijn vanaf vandaag via mijn blog “Cards, made by Home & Lifestyle” verkrijgbaar. De felicitatiekaart is vooral geschikt voor de jarige man…een welkome aanvulling denk ik in het assortiment dat in zijn algemeenheid vaak vooral op vrouwen is gericht.

MHC Sterkte 07 Watermerk




MHC Felicitatie 13 Watermerk 
Ook van de foto die ik liet zien toen we op vakantie gingen, heb ik fotokaarten (blanco en met meerdere tekstopties) op mijn kaartenblog geplaatst…hier zie je er één van, de andere kun je uiteraard op mijn andere blog bekijken! Elke kaart staat daar in een aparte post, dus als je alle nieuw geplaatste kaarten wil zien, moet je even naar 'beneden' scrollen!

MHC Lieve groet 03 - Watermerk

Wil je een kijkje nemen bij de kaarten, klik dan hier.

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Fotokaarten with the title Black & White and new cards…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/08/black-white-and-new-cards.html. Thanks!

No comment for "Black & White and new cards…"

Post a Comment