Jarig…

Vanuit Frankrijk even een berichtje van mij! Graag had ik jullie hier allemaal op mijn feestje uitgenodigd (dat kan ik zover weg makkelijk zeggen hihi :)), want ik ben jarig vandaag!

Vroeger had ik er als kind altijd een hekel aan om in de vakantie jarig te zijn, want de meesten waren weg en de school zat dicht.

Tegenwoordig heb ik daar niet zo’n last meer van, we hebben thuis onze verjaardagen al uitgebreid gevierd (manlief was afgelopen woensdag onderweg in de auto jarig) en doen dat vandaag hier ‘in huiselijke kring’ nog eens lekker over.

Home & Lifestyle
We hebben het hier goed naar onze zin, de omgeving is mooi en de zon schijnt regelmatig, al is het hier ook regelmatig bewolkt! Wifi is hier slechts beperkt beschikbaar, alleen bij het bestellen van een drankje krijg je een code voor een half uur gratis internet...ik krijg dus weinig van jullie mee (maar ik heb geen afkickverschijnselen hoor :))! Ik doe ondertussen wel mijn uiterste best om ook wat zonnestralen richting Nederland te sturen! 

Vanuit Zuid-Frankrijk

Home & Lifestyle
You have read this article Feest / Frankrijk / Vakantie with the title Jarig…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/07/jarig.html. Thanks!

No comment for "Jarig…"

Post a Comment