Een spiegel met een verhaal…

Eerder liet ik jullie al het resultaat van deze metamorfose zien, maar dat was eigenlijk nog niet alles! Nu deze mooie spiegel er aan toe is gevoegd, is het écht helemaal af (en is dit voorlopig ook écht de laatste post over dit hoekje in de kamer ;))!

Home & Lifestyle

De spiegel komt uit Frankrijk. Op de heenweg naar onze vakantiebestemming hadden we een overnachting in een hotel, dat naast een groot winkelcentrum gelegen was. Voordat we er naar binnen liepen, riep ik al iets over brocante, maar eerlijk gezegd verwachtte ik dat daar helemaal niet te vinden. Brocante was er ook niet, maar ik trof er wel een hele leuke woonwinkel aan.

Home & Lifestyle

En dan gaan die woonradertjes onder mijn hersenpan versneld draaien. Ik zag deze spiegel en was meteen verliefd, maar met een overvolle auto maakte ik uiteraard geen schijn van kans. En ondanks de liefde voor wonen en interieur verlies ik veiligheid en realiteit niet uit het oog: nee, de spiegel kon ook echt niet op de achterbank bij mijn twee dochters op schoot Knipogende emoticon!

Home & Lifestyle

Maar ter plekke had ik al gauw een oplossing gevonden! Op de terugweg zouden we hier namelijk weer langskomen en de winkel was dichtbij de snelweg gelegen. En aangezien onze oudste nog een week langer in Frankrijk zou blijven en haar plekje in de auto op dat moment al vrij zou zijn, was dat dé gelegenheid om de spiegel alsnog te kunnen vervoeren!

Home & Lifestyle

Manlief en jongste dochter hebben op de terugweg in de winkel alles gelaten ondergaan, zij kennen mij inmiddels al langer dan vandaag maar weten ook dat zij mij er een groot plezier mee hebben gedaan en dat ik er heel blij mee ben! Dit is nu zonder radiator en mét spiegel toch veel mooier?!

Fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Genieten / Woonkamer / Woonwinkels with the title Een spiegel met een verhaal…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/10/een-spiegel-met-een-verhaal.html. Thanks!

No comment for "Een spiegel met een verhaal…"

Post a Comment