Kringloop

De meiden vermaakten zich vorige week prima tijdens de herfstvakantie, zodat ik lekker even naar de kringloop kon gaan. Ik verwachtte er niet veel aan te treffen omdat ik  er nog zo kort geleden was geweest, maar het liep anders! Toen ik binnen kwam, zag ik dit tafeltje bij de ingang al staan! Het blad heb ik inmiddels twee keer in de grondverf gezet, het resultaat hiervan volgt zeker nog een keer!

IMG_2221
Met het windlicht van Riviera Maison was het bij de kringloop kijken en nooit meer loslaten…er zijn een paar hele kleine beschadigingen, maar op afstand zie je die niet!

IMG_2216
IMG_2218


IMG_2217
Dit lieve kaarshoudertje liet ik bij thuiskomst per ongeluk uit mijn handen vallen, daardoor is de vorm er een beetje uit! Ik vind het wel wat hebben!

Voordat ik het vergeet....ook namens mijn dochter Marcella heel erg bedankt voor de lieve felicitaties in verband met haar verjaardag! Ze heeft gisteren een erg leuke dag gehad en is super verwend!

Ik wens jullie een fijne week!
You have read this article Woonaccessoires with the title Kringloop. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/11/kringloop.html. Thanks!

No comment for "Kringloop"

Post a Comment