Terug vanuit de Provence…

We zijn er weer! Wat is zo’n vakantie toch lekker en wat is het ook heerlijk om weer (veilig) thuis te zijn!  We hebben genoten van twee weken stralend weer en van elkaar. Onze dochters lieten zich van hun beste kant zien en dat droeg mede bij aan een heel ontspannen en gezellige sfeer. En al zijn en blijven we enorme Italië-fans, ook in de Provence voelden wij ons erg thuis. In deze post neem ik jullie mee naar dit prachtige deel van Frankrijk en laat ik jullie zien waar wij de afgelopen weken verbleven. Ik begin met een bloemenfoto voor jullie allemaal, ook voor mijn nieuwe volgers…!


Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Niet alleen het dorp waar we vlakbij zaten maar ook het park zelf droeg bij aan een Provençaalse sfeer. We verbleven in een ‘tussen-woning’, ruim van binnen en prachtig van buiten.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Op het terrein stonden her en der prachtige bloemen in de bloei. Als liefhebber kon ik het natuurlijk niet laten om dit vast te leggen. Een rondje park leverde de volgende foto’s op…

Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle  Home & Lifestyle   Home & Lifestyle

Home & Lifestyle  

Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle   
Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

In combinatie met onze bezoekjes aan onder andere Monaco, Nice en St. Tropez was het al met al een zeer geslaagde vakantie. Natuurlijk zal ik jullie in de komende weken ook van deze prachtplekken laten meegenieten!

En nu eerst jullie blogs bijlezen….terwijl de wasmachine draait…

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title Terug vanuit de Provence…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/terug-vanuit-de-provence.html. Thanks!

No comment for "Terug vanuit de Provence…"

Post a Comment