Naturel…

Al eerder heb ik aangegeven dat ik met kleur in huis vrij rustig ben. Deze bijzettafeltjes van PTMD heb ik onlangs gerestyled en ik wil jullie even mee laten kijken naar het resultaat.

Home & Lifestyle
Deze kleuren en materialen vind ik mooi…de tafeltjes van steigerhout, de grijze schaal, een witte sauskom en het donkere koffertje…een stoere combinatie! In het koffertje bewaar ik stukjes kant, mooie kaarten en medaillons.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle  

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Deze twee prachtige woonboeken staan hier naast  mijn lantaarn…heerlijk om door te bladeren op de bank en mij zo met een kop thee erbij te ontspannen. De stapel Jeanne d’Arc Livings mag van mij nog flink groeien.
 Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
 
Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Naturel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/naturel.html. Thanks!

No comment for "Naturel…"

Post a Comment