Blij en getikt…

Kort na thuiskomst van mijn vakantie kreeg ik een heel leuk berichtje van Rianne van de blog Kralenqueen. Ik bleek haar give away gewonnen te hebben, een prachtige – door haarzelf  gemaakte - armband. Ik mocht de kleuren aangeven die ik er graag in verwerkt wilde hebben en koos daarbij voor zwart, grijs en wit.

Vanmiddag ontving ik haar armband en ik ben er zo blij mee! De armband is niet alleen erg mooi, maar ook prachtig afgewerkt en heel stevig. Natuurlijk heb ik de armband meteen gepast…en ja hoor, als gegoten!

Lieve Rianne, bij deze heel hartelijk bedankt…ik weet zeker dat ik je armband met heel veel plezier ga dragen.

Home & Lifestyle

Door mijn lieve blogvriendin Claudia van Bo Butiek werd ik onlangs gevraagd aan tikkertje mee te doen. Dat doet mij een beetje aan het schoolplein van vroeger denken en aangezien ik toen ook al graag mee deed, doe ik dat nu ook.

Allereerst mag ik vertellen welke vier voorwerpen er in mijn tas zitten.

Home & Lifestyle

Nu moet je weten dat ik geen klein handtasje heb, zodat het aantal van vier ruim overschreden wordt, maar de vier belangrijkste voorwerpen heb ik er in in ieder geval even uit gehaald.

Home & Lifestyle

Voorwerp 1
Natuurlijk mijn portemonnee - van Esprit…deze heb ik nog niet zo lang. Gevuld met veel pasjes…jullie weten waarschijnlijk precies waar ik het over heb.

Voorwerp 2
Mijn autosleutel…ik heb een zwart Atosje voor de deur staan, die mij overal naar toe brengt en waar ik erg blij mee ben. Niet alleen ben ik een echte BOB, de kleur van de sleutelhanger is ook erg handig als ik tussen al mijn rommel in de tas de sleutel aan het zoeken ben…snel gevonden zo.

Voorwerp 3
Sinds kort zijn mijn leesbril en ik dikke vrienden. Niet bepaald een vriendschap waar ik op zat te wachten, maar ik ben de 40 ruim gepasseerd en tja…dan hoort zo’n brilletje er blijkbaar bij. Ik kan zonder leesbril in ieder geval geen bijsluiter meer lezen ha ha.

Voorwerp 4
Mijn lipstick is al jaren mijn maatje…gaat overal mee naar toe en voordat ik ‘s morgens de deur uit ga, wordt er eerst een laagje aangebracht.

Nu vier dingen die ik altijd al heb willen doen, maar nog niet heb gedaan.

Ten eerste staat boven aan dit lijstje een eigen woonwinkel. Dat lijkt mij geweldig, maar ik weet ook dat daar heel wat bij komt kijken. Nu heb ik een baan, waarbij ik eenmaal thuis niets meer hoef te doen en dat zal dan niet het geval meer zijn.

Ten tweede een cursus Italiaans. Dit jaar merkte ik dat het in Frankrijk erg leuk was om je met de taal te kunnen redden. Maar met mijn paar woordjes Italiaans kom ik in Italië niet ver.

Ten derde  de voortuin een metamorfose geven. De achtertuin, tja…daar ben ik heel erg blij mee, maar de voortuin…nee…niet eens blogwaardig!

Ten vierde een reis maken naar Australië, maar ik ben niet zo’n vliegheld…ik weet dus niet of ik ooit die stap durf te zetten.

Vier voorwerpen uit mijn bureaula

Ik heb geen eigen bureaula.  In mijn vitrinekast zitten wel heel veel laden en die zitten bomvol…met pennen, een nietmachine, plakband, opladers, dvd’s, reisboekjes, landkaarten en ga zo maar door. Teveel om allemaal op te noemen.

Home & Lifestyle

Vier favoriete voorwerpen uit mijn slaapkamer

Het is de bedoeling dat we dit najaar onze slaapkamer aan gaan pakken. Ik hoop tegen die tijd onze metamorfose te laten zien. Favoriet op dit moment zijn:

* een eenvoudig IKEA klokje…
* mijn hoedenkoffer…
* een stapel woonbladen…
* een grote lijst met foto van mijn oudste dochter…toen nog zo klein, nu bijna 16.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Vier dingen die ik op dit moment erg leuk vind

Op nummer één staat zonder twijfel het bloggen. Ik heb daar heel erg veel plezier in en vind het nog steeds bijzonder om zo bij iedereen langs te gaan en binnen te mogen kijken, al is het dan digitaal.

Als tweede tuinieren…ik ben graag in de tuin bezig, maar kan er ook heel goed een uurtje zitten, lekker met een woonblad.

Dan kom ik meteen bij nummer drie…woonbladen lezen. Als het goed is, ligt straks de Ariadne at Home in de bus…daar kan ik mij al een paar dagen op verheugen.

En als vierde…het wordt saai, want het overlapt elkaar allemaal behoorlijk…in huis bezig zijn…plannen maken, schuiven met accessoires, nieuwe aankopen doen…dat alles is een grote hobby van me. Maar ik ben geen huismus hoor, want ik mag ook graag winkelen, met vriendinnen afspreken, dagjes uit plannen en zelfs werken doe ik met veel plezier.

Vier dingen die jullie nog niet van mij weten

Oei, dat wordt lastig. In meerdere posten heb ik al wel eens wat facts over mijzelf verteld en op een gegeven moment houdt het op. Bovendien hoeven jullie ook niet alles te weten hi hi…er moet wat te raden blijven toch? Wat jullie nog niet van mij weten:

* mijn pincode en mijn salaris hi hi (pfft…dat zijn er twee)…

* de aanrijding die ik 12 jaar geleden heb gehad. De helft van mijn auto werd op een snelweg door een vrachtwagen weggevaagd, maar we zijn er heel goed vanaf gekomen. Toch zit de schrik er nog steeds in, een vrachtwagen die te dicht op mij rijdt, bezorgt mij altijd nog de zenuwen…

* mijn toilet…deze valt niet in de categorie mooi, maar is wel apart. Ik zal er eens een post aan wagen…

======

Het tikkertje op het plein ging sneller dan dit spel…een heel verhaal, maar ik heb het voor elkaar. Claudia en ik moeten er even van uitrusten, vandaar dat ik nu even iemand anders tik om deze taak over te nemen…

Renny van Bizzy @t home
Mea van Mayflower
Helena van Passione Helena
Ester van Pierelantijntjes
Henny van Room Seventeen

Tikkie, jij bent hem (als je zin hebt hoor…..) en wat mij betreft doet iedereen mee die zin heeft om mee te doen!

En oeps...ik heb er één teveel getikt! Maar kiezen vond ik toch al lastig, dus ik laat het zo en mocht jij er niet bij staan maar aan dit tikspel mee willen doen…dan ben je bij deze ook door mij getikt !

Tot slot…manlief en ik gaan morgen een weekendje weg, want de meiden hebben een volleybalkamp en komen daar zondag pas van terug. We gaan richting de kust en we hebben er veel zin in. Ik ben hier vanaf morgen dus even afwezig…maandag ben ik er weer!

Een heel fijn weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Blog game / Give away with the title Blij en getikt…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/blij-en-getikt.html. Thanks!

No comment for "Blij en getikt…"

Post a Comment