Give away en feest bij Home & Lifestyle…

Vandaag is het feest in huize Home & Lifestyle…de reden hiervoor is de eerste verjaardag van mijn blog!! Precies een jaar geleden, op 14 september 2009, plaatste  ik mijn eerste post en ik kan niet anders zeggen dan dat het mijn leven veranderd heeft.

En het leuke is dat ik het nog dagelijks ervaar  als een verrijking...na al die maanden vind ik het nog steeds heerlijk om bij iedereen langs te gaan, om op jullie mooie blogs inspiratie op te doen, om reacties achter te laten, om posten voor mijn eigen blog te maken, om jullie lieve reacties te lezen…en dan heb ik het nog niet eens over een aantal waardevolle blogvriendschappen die zijn ontstaan! Ik wil jullie daarom heel hartelijk bedanken voor alles in het afgelopen jaar! En mijn feestje vier ik dus ook niet alleen…integendeel, jullie zijn allemaal van harte welkom!

Onder mijn gasten deel ik graag een klein presentje uit. Mijn trouwe volgers is het niet ontgaan dat ik mijn vakantie in de Provence heb doorgebracht, dus dit keer een presentje in Provençaalse stijl om mijn blogverjaardag te vieren.

Home & Lifestyle
 

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Mijn give away bestaat uit een lavendelkaart, een lavendelzeepje en een zakje lavendel…de laatste twee zijn anderhalve week terug per vliegtuig rechtstreeks vanuit de Provence naar Nederland overgebracht, dus Provençaalser kan het niet. En er zit nog iets bij, maar dat blijft een verrassing en voor jullie een groot...


Als je mij bij deze post in een reactie laat weten dat jij ook graag mee wil doen, maak je kans op het winnen van deze give away! Mocht je een link op je blog willen plaatsen, wil je daarvoor dan de één na laatste afbeelding van deze post gebruiken?

En cadeautjes…die wil ik niet hoor, want het feit dat jullie telkens weer langs komen, is al een cadeau op zich. Wat ik wel heel erg leuk zou vinden, is dat stille lezers en lezeressen zich op deze verjaardag van Home & Lifestyle voor één keer kenbaar maken…dat zou ik echt geweldig vinden en dat zou het feest voor mij compleet maken!! En het hoeft niet eens met naam en toenaam, je kunt er ook voor kiezen om anoniem te reageren. En natuurlijk kun je als je wilt dan meteen meedoen met deze give away, want iedereen mag er aan deelnemen.

Reageren kan tot 5 oktober 2010, een dag later maak ik de winnaar bekend!

Ik wens jullie een fijne
– en feestelijke –
dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Feest / Give away with the title Give away en feest bij Home & Lifestyle…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/give-away-en-feest-bij-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Give away en feest bij Home & Lifestyle…"

Post a Comment