Le Jardin Exotique…

Allereerst wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor alle lieve en hartverwarmende reacties die jullie hebben gestuurd naar aanleiding van de 1e verjaardag van mijn blog. Geweldig ook dat er een aantal stille lezeressen van zich hebben laten horen, daar heb ik zó van genoten...dus voor jullie hier nog een extra bedankje! Ik denk dat ik namens veel medeblogsters spreek als ik zeg dat reacties altijd erg leuk zijn om te krijgen...uitgesproken waardering motiveert mij in ieder geval enorm om mooie posten te blijven plaatsen!

De animo voor de give away is groot -  blijkbaar roept lavendel bij de meesten iets aangenaams op - dus dat zal straks lastig worden, want ik gun het jullie allemaal. Gelukkig duurt het nog even voordat de trekking plaatsvindt, als je nog geen reaktie bij de betreffende post hebt achtergelaten, dan kun je dat nog doen tot 5 oktober aanstaande.

Genoeg hierover...vandaag neem ik jullie mee naar het zonnige Monaco, naar een prachtige tuin.

Jaren geleden was ik er al eens geweest en met de mooie herinneringen van toen in mijn hoofd, wilde ik er graag naar terug….Le Jardin Exotique in Monaco. Deze prachtige botanische tuin is in een hoger deel van de stad gelegen, waardoor je een wijds uitzicht hebt over de Middellandse Zee.
  Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

De tuin staat vol cactussen…de één nog mooier dan de ander. Ik bleef foto’s maken…!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Home & Lifestyle  Home & Lifestyle
Home & Lifestyle Home & Lifestyle


Home & Lifestyle 
 
In de tuin bevindt zich tevens een grot, waarvan bewijs is gevonden dat er in de prehistorie mensen leefden. We daalden er af…300 treden naar beneden en dus ook weer 300 treden naar boven!! Je snapt wel hoe de meeste bezoekers de grot weer uit kwamen (en een dag later - net als manlief en ik - waarschijnlijk ook flinke spierpijn in de kuiten hadden)!

De foto’s van de grot zijn niet zo scherp, maar geven toch een goed beeld van wat wij er zagen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle   
 Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Volgens mij spreken de foto’s verder voor zich, ik hoop dat jullie er net zo van genoten hebben als wij. De mooie herinneringen van toen kan ik vanaf nu elke dag hier weer terughalen!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title Le Jardin Exotique…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/le-jardin-exotique.html. Thanks!

No comment for "Le Jardin Exotique…"

Post a Comment