Nice is nice…

Afgelopen zondag vond ik het fijn om weer thuis te zijn, maar gisteren voelde ik toch een vorm van heimwee opkomen...wat was het een koude en natte dag. Gelukkig zijn de voorspellingen voor de komende dagen beter en kan ik ook bij deze foto's mijn zomerhart nog een beetje ophalen.

Vandaag neem ik jullie mee naar Nice. We begonnen onze wandeling op de Promenade des Anglais, een lange boulevard, prachtig gelegen aan zee. Aan deze boulevard vind je luxe huizen, prachtige hotels, paleizen en villa’s. Nice kent ook een ouder deel en naar mijn gevoel draagt het beiden bij aan de allure van deze stad.
 Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar het oude deel van Nice, waar  een sfeer  hangt waar ik mij prettig bij voel. Net als in Italië zie je hier de was buiten hangen…hoog aan de luiken van het raam.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

In het oude deel troffen we leuke (Provençaalse) winkeltjes aan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle 
Op een paar stukjes zeep na heb ik er eigenlijk weinig gekocht. Omdat we op de heenweg met het gewicht van onze koffers al dicht tegen het maximum zaten, was er weinig marge voor iets extra’s. Bovendien vond ik  woonaccessoires in dit deel van Frankrijk behoorlijk duur.

Nadat we het oude deel van de stad hadden verlaten, liepen we aan het eind van de middag via een mooi park en daarna langs de boulevard weer terug richting onze huurauto.
  Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle  

Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle
( Meneer vroeg vermoedelijk de weg  naar  Mac Donalds…)
 Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Nog even plaatsnemen op het bankje aan zee en
nagenieten van een heerlijke dag
You have read this article Frankrijk / Genieten / Vakantie with the title Nice is nice…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/nice-is-nice.html. Thanks!

No comment for "Nice is nice…"

Post a Comment