Sober…

Hier in huis vind je veel naturel. Ik vind een sobere inrichting met weinig woonaccessoires erg mooi, al lukt het mij vaak niet om dat consequent door te voeren.

Home & Lifestyle


Over dit plankje ben ik tevreden. Ik heb een liefde voor kransen en deze kannetjes hebben ook mijn hart gestolen.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Een wijzerplaat is altijd mooi om mee te decoreren. Deze kocht ik vorig jaar bij Yvonne van de blog English Style. Ik zag een advertentie op Marktplaats en had eerst helemaal niet in de gaten dat het Yvonne was die mij deze mooie wijzerplaat verkocht!!

Home & Lifestyle
   

Nu de herfst is aangebroken, vind je hier in huis her en der dennenappels ter decoratie.

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Ik wens je een hele fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Sober…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/09/sober.html. Thanks!

No comment for "Sober…"

Post a Comment