Woonwinkelroute…Old Basics

Bij deze het vervolg van onze woonwinkelroute. Zoals ik hier al vertelde, waren Helga en ik eerst naar de Espeterhoeve in Barneveld geweest en ging vandaar uit onze route verder.

Niet ver van Barneveld vandaan zit Old Basics, een loods vol brocante op een industrieterrein in Kootwijkerbroek. Mocht je er naar toe willen gaan, kijk dan eerst op de site want de openingstijden zijn beperkt.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

 Ik vond de beide bijzettafeltjes op bovenstaande foto’s erg leuk, maar manlief krijgt hier toch net teveel het gevoel dat hij bij aanschaf  ‘oude troep’ zou kopen.

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle 


Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
 
Home & Lifestyle
Bovenstaande foto deed mij denken aan een medeblogster met een sneller kloppend hart…

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

We zijn vervolgens verder getuft…via de Beeldentuin in Garderen (mwah…wij vonden dat niet geweldig) naar Tante Brocante in Putten, een winkel vol brocante maar naar onze mening erg duur. Vervolgens zijn we in het centrum van Putten nog bij Ko de Jager en De Binnenkamer geweest, echte aanraders...vooral De Binnenkamer vonden wij erg groot én mooi. Ik heb daar geen foto’s gemaakt, misschien is het een goed idee om er zelf eens een bezoekje aan te brengen…!

Zeven woonwinkels op één dag…wij kunnen daar zó van genieten!! Dus over niet al te lange tijd gaan we weer gezellig op pad…misschien in november, als alles in kerstsfeer is...

Lieve groet, Ingrid

P.S. Dit is mijn 150e post sinds ik vanaf september vorig jaar met mijn blog begonnen ben (en de 100e post in dit jaar)!! Dat ga ik vieren zodra ik 300 volgers heb...de give away staat al klaar... 
You have read this article Woonaccessoires / Woonwinkels with the title Woonwinkelroute…Old Basics. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/10/woonwinkelrouteold-basics.html. Thanks!

No comment for "Woonwinkelroute…Old Basics"

Post a Comment