Nazomer…

De herfst voelde blijkbaar aan dat ik er dit jaar meer moeite mee heb om vol enthousiasme haar seizoen binnen te gaan en gunde mij anderhalve week geleden nog een paar mooie dagen om afscheid van de zomer te nemen…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Hier op het bankje in de tuin nestelde ik mij...


Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
 
...en genoot ik van een schaaltje heerlijke aardbeien, de Jeanne d'Arc Living en een aangename temperatuur!

Home & Lifestyle        
Met deze twee zomerse dagen als start van het nieuwe seizoen had ik misschien al wel tevreden moeten zijn, maar natuurlijk hoopte ik toen al dat de herfst nog meer van zulke dagen uit haar hoed zou gaan toveren

Home & Lifestyle


Mijn wens lijkt in vervulling te gaan...(big smile)!!!

Ik wens je een zonnige week….☺

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Herfst / Tuin / Zomer with the title Nazomer…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/10/nazomer.html. Thanks!

No comment for "Nazomer…"

Post a Comment