De eettafel…

Onze eettafel is een leestafel, een tafel om een kop koffie aan te drinken, huiswerk aan te maken, om de laptop neer te zetten en natuurlijk ook om aan te eten. ‘s Morgens ontbijt ik hier met mijn twee meiden - manlief ontbijt nooit - en ‘s avonds wordt hier gezamenlijk de maaltijd genuttigd (voor zover dat gaat, want er wordt rond etenstijd vaak gesport).
  Home & Lifestyle 
Deze stoel hier vooraan is tijdens het eten mijn 'vaste' stoel. Tijdens het ontbijt zit mijn jongste dochter naast mij en ‘s avonds de oudste…een traditie die voortgekomen is uit de tijd dat mijn dochters allebei nog graag naast ‘mama‘ wilden zitten en de vorige eethoek met vier stoelen hier nog stond. Die wens is bij de dames nu niet meer zo nadrukkelijk aanwezig, maar inmiddels zit het zo vastgeroest in ons systeem dat het er niet meer uit gaat .

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle   

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Deze eettafel hebben we nu ruim twee jaar en bevalt goed. Als vrienden komen eten, gaat de tafel van de wand waardoor we er met zijn achten aan kunnen zitten.

De wand zou ik het liefst een ander kleurtje willen geven…een mooie grijstint lijkt mij er prachtig staan.

Home & Lifestyle

Maar zulke wensen moeten hier altijd met beleid worden gebracht…de grootste hobby van manlief is NIET klussen, dus tja…dan is geduld een schone zaak.

Maar wie weet...want met de andere witte wand in de woonkamer gaan we binnenkort aan de slag...dat krijgt een kleurtje !!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Wonen / Woonkamer with the title De eettafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/10/de-eettafel.html. Thanks!

No comment for "De eettafel…"

Post a Comment