Wasbord…en uitslag give away!

Een aantal maanden geleden bezocht ik een rommelmarkt. Mijn vriendin Helga en een collega van haar hadden er een kraam gehuurd om zo van overtollig huisraad af te komen en natuurlijk ging ik even buurten. Ik was er vrij vroeg, om te voorkomen dat al het leuke spul al verkocht zou zijn.

Home & Lifestyle
En behalve dat het gezellig was en (ik bij) beide dames goede zaken heb(ben) gedaan, kwam ik ook dit wasbord tegen bij een andere kraam. Aangezien dit al een tijdje op mijn wensenlijstje stond, was ik snel verkocht.

Home & Lifestyle

Er zitten gebruikssporen op, maar dat maakt het er alleen maar mooier op.

Vroeger werd het gebruikt voor het met de hand schoonschrobben van de was… ik ben blij dat we tegenwoordig een wasmachine hebben!!

Het idee al dat ik elke week alles met een harde wasborstel en groene zeep zou moeten  schoonboenen ... dan kan ik wel stoppen met bloggen hi hi.


Home & Lifestyle


Een heerlijk stuk zeep van La Maison du Savon staat er nu voor de sier

Home & Lifestyle
 
Home & Lifestyle


...net als dit kommetje met houten wasknijpers.

En nu we het toch over een stuk zeep hebben...bij deze de uitslag van de give away! Er kwamen in totaal 109 reacties binnen, een overweldigend aantal (ook van stille lezeressen, die heel lief aan mijn oproep gehoor hebben gegeven) waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben! Uit 106 deelnemers heeft de random number generator een nummer getrokken en deze viel op nummer 45!

Petra van de blog Petranell 

Petra, van harte gefeliciteerd!! Je kunt je gegevens mailen naar mijn e-mail adres (te vinden aan de zijkant van mijn blog), dan stuur ik de zeep, de lavendel, het kaartje en het vraagteken deze week naar je toe! Het vraagteken blijft ook nu nog even een verrassing!

Voor iedereen die heeft meegedaan...heel veel dank voor jullie enthousiaste reacties en op naar mijn volgende give away...misschien wel bij 300 volgers!

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Give away / Woonaccessoires with the title Wasbord…en uitslag give away!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/10/wasborden-uitslag-give-away.html. Thanks!

No comment for "Wasbord…en uitslag give away!"

Post a Comment