Cape Cod Grey…

Afgelopen vrijdag zijn we aan de slag gegaan met onze wand achter de bank. Omdat ik al een aantal jaren RSI klachten heb, is dit een klus die we samen doen, om te voorkomen dat ik na afloop niet weer heel veel pijn in mijn armen en handen heb. En samen is ook nog eens gezelliger...ik heb een deel afgeplakt en alle randen met de kwast en roller opgezet, manlief deed het grote werk.

Twee weken eerder had ik al een proefvlakje op de muur gemaakt, zodat we zeker zouden zijn van onze kleur.

Home & Lifestyle

We hebben gekozen voor de kleur Cape Cod Grey van Painting the Past. Hieronder het eindresultaat, al komt de kleur op de foto's veel lichter over dan dat het in werkelijkheid is.

Home & Lifestyle

Hierboven werk in uitvoering…en toen het klaar was...

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle   
Ik kan mij voorstellen dat jullie je op deze laatste vier foto's afvragen of er wel wat veranderd is, maar beter krijg ik het er helaas niet op.

De beide deuren in de woonkamer komen nu veel mooier uit en we hebben meteen het beslag van de deur van de voorraadkast vervangen! Wat er zat was goudkleurig en nog van de vorige bewoner…we wonen hier al tien jaar, tja…hoe lang kan je tegen iets aankijken wat je helemaal niet mooi vindt ha ha!

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle   

Home & Lifestyle
Achter de witte kast - die lood- en loodzwaar is - hadden we al een paar jaar de kleur Klei van Histor en dat hebben we vooralsnog laten zitten. Ik moet aan de combinatie klei met grijs nog wel wennen, maar in de houten luiken in de andere hoek komt het bruin ook terug, vandaar dat ik het toch wel mooi vind.

Nu nog bedenken wat we boven de bank willen hangen…!

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonkamer with the title Cape Cod Grey…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/10/cape-cod-grey.html. Thanks!

No comment for "Cape Cod Grey…"

Post a Comment