Een stapeltje linnen…

In de keuken ligt een stapeltje linnen…het stelt nog niet zo heel veel voor, maar als het goed is, is dit het begin van meer.

IMG_2114a
IMG_2115a
Je ziet dat ik gek ben op streepjes…de stapel bestaat uit linnen placemats en tafellopers. Daar gebruik ik ze eigenlijk zelden voor, het kan ook maar zo zijn dat ik een keer de schaar in één van de stofjes zet om er iets leuks van te maken.

IMG_2119

IMG_2120a
Het meeste komt bij Dille & Kamille vandaan, ik mag daar altijd graag even naar binnen lopen. Het hele jaar door geniet ik altijd erg van de sfeer in de winkel en het aanbod op de tafels.

IMG_2123
Met mijn stapeltje linnen doe ik mee met “Stapelen op vrijdag”, een leuk initiatief van Irma van de blog “Allemaal kleurtjes”. Op haar blog kun je doorlinken naar andere blogs, die hier vandaag ook aan meedoen.

Een fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mocht je mee willen doen aan mijn give away, klik dan HIER!
You have read this article Woonaccessoires with the title Een stapeltje linnen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/02/een-stapeltje-linnen.html. Thanks!

No comment for "Een stapeltje linnen…"

Post a Comment