Schoenmallen…

Een tijd geleden zat ik te snuffelen op marktplaats, toen ik twee paar mooie schoenmallen voorbij zag komen die te koop werden aangeboden. Ik deed een bod en kreeg al snel een reactie dat de prijs akkoord was. Ik wilde al heel lang een paar schoenmallen om het huis mooier te kunnen decoreren, nu is mijn wens eindelijk in vervulling gegaan.

IMG_2355

Deze mallen met maat 34 zijn vrij donker van kleur...

IMG_2356IMG_2358

...de andere mallen met maat 31 zijn een heel stuk lichter. Ik had verwacht dat beide paren iets groter zouden zijn maar nu ik ze heb ben ik juist blij met dit formaat.

IMG_2364

Missie geslaagd!

Van Miranda van The Black Barn ontving ik mijn vierde award in korte tijd. Wat ik zo leuk van Miranda vond was dat zij de award schonk, terwijl zij wist dat ik er al een paar ontvangen had. Dit waren haar woorden...

"Maar ook is deze award voor Home and Lifestyle, (maar die heeft er al zoveel gehad van deze award, toch is deze award ook voor haar)"...

Lieve Miranda, dat je je niet liet weerhouden ondanks de andere awards vond ik echt heel lief! Je weet dat ik er verder niets mee doe, maar wil je bij deze wel heel hartelijk bedanken voor je waardering!

Een fijne week gewenst…

(waarin ik begin met een basiscursus fotografie...spannend)!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Woonaccessoires with the title Schoenmallen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/02/schoenmallen.html. Thanks!

No comment for "Schoenmallen…"

Post a Comment