2-jarig bestaan Home & Lifestyle en een give away

Vandaag is het precies twee jaar geleden dat ik met mijn blog begon. Als ik terugkijk op die periode, heeft het heel veel goeds gebracht. Niet alleen heeft mijn blog een ontwikkeling doorgemaakt en zijn de eerste posten heel anders dan nu, ook heeft het bloggen mijn leven compleet veranderd.

Felicitatie 22

Natuurlijk de kaartenlijn…die was nooit tot stand gekomen als ik niet was gaan bloggen. Ik werd door Corina benaderd die mij vroeg of zij mijn foto’s mocht gebruiken voor het maken van kaarten, omdat zij  de foto’s zo mooi vond…daarna kwamen haar kaarten bij Lejo in de winkel te staan, bracht ik samen met mijn vriendin een bezoek aan Lejo en zijn mooie woonwinkel In den Uylenbal en ontmoetten we ook Christy die de tweede winkel runt. Bijzondere ontmoetingen…en ontstaan door het bloggen!

En dan gaat het balletje rollen,  komt mijn eigen kaartenlijn tot stand, geeft Lia van House of Seasons aan dat ze mijn kaarten graag in haar winkel wil verkopen, ontmoet ik Lia (super leuk!) en sta ik zelfs al op een fair met mijn kaarten. En over de verkoop heb ik totaal niet te klagen, vooral de afgelopen week maar ook al eerder heb ik van een aantal van jullie een bestelling mogen ontvangen...super leuk!!

Vorig jaar ontmoette ik Madelief, wat ook zo bijzonder en waardevol was. En in augustus dit jaar was ik bij haar op de tuin, waar we samen met andere hele lieve blogdames genoten van een geweldige high tea waar ik nog steeds vol van ben.

Felicitatie 08

Dan alle lieve woorden in reacties en e-mails…de vriendschappen die virtueel zijn ontstaan, zowel in Nederland als in België, Zweden, Italië, Duitsland, de United States….ja, ik kan nog wel even zo doorgaan…en dat doe ik ook….doorgaan met bloggen dan. Want ik kan hier nog 100-en woorden neerzetten, maar de conclusie blijft hetzelfde: wat is blogland een positieve wereld en wat is het een eer dat ik daar deel van uit mag maken!

Hoe kan ik mijn 2-jarig jubileum beter vieren dan met een give away waarbij twee winnaars een pakketje van 5 kaarten mogen samenstellen naar eigen keus?

Home & Lifestyle

Vier ik op mijn blog mijn feestjes vaak vooral voor mijn volgers, deze keer mag iedereen meedoen, zowel uit binnen- als uit het buitenland (er zijn twee kaarten met congratulations en ook blanco kaarten, die kunnen over de hele wereld gebruikt en verzonden worden).

Laat een reactie achter bij deze post, waarin je duidelijk aangeeft dat je mee wil doen aan deze give away. Mocht je geen volger zijn, dan mag je dat uiteraard worden maar het is geen verplichting. En natuurlijk vind ik het leuk dat  je met bovenstaande kaart een link plaatst op je blog. Woensdag 5 oktober aanstaande maak ik bekend wie er gewonnen heeft!

Ik wens iedereen heel veel succes en voor alle lieve trouwe  meiden, stille lezeressen en enkele (maar bijzondere) heren…met onderstaande kaart zeg ik uit het diepst van mijn hart…


Bedankt 01

Veel liefs…


***

You have read this article Give away with the title 2-jarig bestaan Home & Lifestyle en een give away. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/09/2-jarig-bestaan-home-lifestyle-en-een.html. Thanks!

No comment for "2-jarig bestaan Home & Lifestyle en een give away"

Post a Comment