Brocante…

Als ik hier thuis aan brocante met een geschiedenis denk, gaan mijn gedachten meteen naar het woordenboekje van mijn opa en het thee-ei van mijn ouders.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Mijn opa kreeg het boekje toen hij 18 jaar werd, zoals je ziet hadden wij vroeger op eerste kerstdag altijd een feestje. Inmiddels is het al ruim 25 jaar geleden dat hij op 86-jarige leeftijd overleed.

Home & Lifestyle

Dit thee-ei heb ik net als het woordenboek al eens eerder laten zien. Toen mijn moeder een paar jaar geleden plotseling overleed, heb ik dit geërfd.  Mijn ouders kregen het thee-ei vermoedelijk cadeau toen zij trouwden.

Het zijn mooie bezittingen die doen denken aan vroegere tijden.

Home & Lifestyle

Met deze post doe ik mee aan “All time favourite”, een erg leuk idee van Renny van de blog Bizzy at Home. Wil je ook meedoen of een kijkje nemen bij de andere deelnemers, klik dan hier.


Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Brocante with the title Brocante…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/10/brocante.html. Thanks!

No comment for "Brocante…"

Post a Comment