Oude tijden en de uitslag…

Vorige week zijn we er lekker een dagje op uit geweest en heb ik mooie foto’s kunnen maken. Deze foto’s doen denken aan oude tijden.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Deze melkbussen waren compleet verroest…waar is die tijd gebleven dat de bussen vol melk aan de rand van de weg stonden en werden opgehaald?

Home & Lifestyle

Het lijkt mij erg leuk om met deze foto’s mee te doen aan het initiatief van Yvonne van de blog Met Brocante Label, die van oud gemaakte foto’s – ingezonden door diverse blogsters - een diavoorstelling wil maken.

Mocht jij ook mee willen doen, kijk dan even op haar blog…meedoen kan tot 15 oktober!

En zoals beloofd hierbij ook de uitslag van de give away!

De random generator heeft bepaald dat deze is gewonnen door:

* Colinda van de blog Bij Guusje thuis en

* Hetty van de blog Faire un songe

Colinda en Hetty, van harte gefeliciteerd! Jullie mogen allebei op mijn kaartenblog (klik hier) 5 kaarten uitkiezen (dat gaat het handigst aan de hand van de labels) en als jullie het adres en de kaartnummers even naar mij mailen, stuur ik de kaarten z.s.m. naar jullie toe!

Iedereen bedankt voor het meedoen en een fijne dag!!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Er op uit / Genieten / Give away with the title Oude tijden en de uitslag…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/10/oude-tijden-en-de-uitslag.html. Thanks!

No comment for "Oude tijden en de uitslag…"

Post a Comment