Merry X-mas…

De broodkast in de woonkamer is nu ook van lichtjes voorzien.  Deze kast – die mij heel dierbaar is - staat inmiddels ruim twee jaar in de woonkamer en herinnert mij aan mijn moeder, die toen plotseling is overleden.

De kast werd wit geschilderd en ik vind hem nog steeds erg mooi.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle Home & Lifestyle

De lampjes waren eigenlijk bedoeld voor het groen dat ik aan de luiken wilde hangen, maar ik vond het daar te druk. Op de kast oogt het juist rustig, dat past goed in mijn less is more-kerstgedachte.

Home & Lifestyle 

De 'echte' kerstboom staat inmiddels ook, gisteren hadden we er eindelijk tijd voor (foto's volgen). Ook heb ik even in orde gemaakt wat retour kon naar H&M, mijn dochters hadden daar een grote bestelling gedaan en waren nogal verontwaardigd dat niet alles erbij zat. In mijn 10 gedachten in mijn vorige post had ik dat gemeld, maar dat zet ik bij deze graag even recht. Pubers denken het vaak te weten, zijn vaak heilig ergens van overtuigd (ook nadat gevraagd is of ze het zéker weten) maar kijken vaak ook niet verder dan hun neus lang is. Ik wil het niet op mijn geweten hebben een bedrijf ten onrechte een slechte naam te bezorgen, dus bij deze...het pakket was wél compleet, er was helemaal niets aan de hand...schroom dus niet om bij H&M te bestellen!

Wat is het trouwens genieten zeg van de kerstsfeer op alle blogs...ik vind het zó leuk om te zien hoe iedereen er invulling aan geeft en hoe iedereen de kerstdagen in gaat! Ik verheug mij dus erg op de komende week...nog meer kerstplezier en inspiratie!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Kerst with the title Merry X-mas…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/merry-x-mas.html. Thanks!

No comment for "Merry X-mas…"

Post a Comment