Enjoy summer…

De schoolboeken zijn ingeleverd, de rapporten zijn binnen en de koffers kunnen worden gepakt. Over een paar dagen vertrekken we richting Ibiza en gaan we genieten van een prachtig eiland, dat vooral bekend staat om haar feesten en het nachtleven, maar veel meer te bieden heeft.

IMG_1183a
Dat houdt in dat het bloggen ook even minder wordt! Hoeveel minder weet ik eerlijk gezegd niet want inmiddels is in alle vakanties wel gebleken dat ik het maar moeilijk los kan laten...!

Dus ik zie wel hoelang mijn blogpauze duurt en in welke vorm ik het giet…eerst maar eens heerlijk genieten van onze vakantie en de zomer!!

En van mijn verjaardag, want vandaag is het FEEST en mag ik er weer een jaartje bijtellen!

Ik wens iedereen een heerlijke, onbezorgde
en zonnige vakantie toe!

Veel liefs, Ingrid

P.S. Bestellingen voor mijn kaartenwebshop worden indien mogelijk nog op tijd verzonden, anders worden de bestellingen na terugkomst op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen!

****
You have read this article Feest / Genieten / Vakantie / Zomer with the title Enjoy summer…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/07/enjoy-summer.html. Thanks!

No comment for "Enjoy summer…"

Post a Comment