Kaarslicht…


Home & Lifestyle
Als het buiten grijs en donker is, gaan de kaarsen of waxinelichtjes ook overdag al aan. Ik vind het fijn om mij dan hier in het hoekje van de bank te nestelen, dicht bij het sfeerlicht, het liefst met een woonblad of met mijn iPad, zodat ik in alle rust alle nieuwe blogposten kan bekijken ;).

Home & Lifestyle
Alhoewel de foto - met juist de waxinelichtjes aangestoken - het tegendeel doet vermoeden, is het de bedoeling dat ik over een tijd grotendeels door deze kaarsen heen ben. Dat zou ik natuurlijk kunnen versnellen door alle kaarsen in één keer aan te steken, maar aangezien ik toch nog niet zeker weet wat ik er dan neer wil zetten, vind ik het ook niet erg om er wat langer over te doen. Als er elders in de kamer een kaars vervangen moet worden, wordt deze vanaf nu hier vandaan gehaald, dus als het goed is staan er over een aantal weken weinig tot geen kaarsen meer in deze hoek.

Home & Lifestyle
Het scherm in deze hoek van de kamer staat er inmiddels een paar jaar. Ik haalde mijn inspiratie toen bij woonwinkel L.ifestyle vandaan, maar dit exemplaar kocht ik bij de K.wantum. De beide schermen lijken wat uiterlijk betreft veel op elkaar, maar mijn aankoopprijs was een stuk aangenamer ;).

Home & Lifestyle
Woonbladen genoeg en voor alle dames in huis een plaid, meer heb ik in dit hoekje van de kamer dan toch niet te wensen?

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Ik wens iedereen
een hele sfeervolle dag!

Liefs, Ingrid

P.S. Ben je nog op zoek naar bijzondere kerstkaarten, om te verzenden maar misschien ook wel om iemand een set kaarten cadeau te doen? Kijk dan eens in mijn kaartenwebshop, waar je voor veel doeleinden een geschikte en prachtige kaart kunt vinden! Ik maak je bestelling met veel plezier voor je klaar ;)!
You have read this article Kaarslicht / Sfeer / Woonkamer with the title Kaarslicht…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/kaarslicht.html. Thanks!

No comment for "Kaarslicht…"

Post a Comment