Lathyrus…

Doordat ik vorig jaar zo genoot van alle lathyrusbloemen die her en der op diverse blogs verschenen, ben ik dit jaar zelf lathyrus gaan kweken. Niet in de tuin, maar in een losse mand…een paar bamboestokken er in met een paar latjes overdwars ter ondersteuning om vervolgens in spanning het resultaat af te wachten. Inmiddels is er anderhalve meter groen en jawel…mijn eerste lathyrusbloem uit eigen tuin heeft zich laten zien!!!

IMG_1327
IMG_1328IMG_1329
 Lathyrus staat graag in een glazen vaasje met een klein laagje water. Hoe meer bloemen je van de lathyrus knipt, des te uitbundiger zal zij bloemen geven.

IMG_1335
IMG_1332
Hoe blij kun je zijn met je eerste lathyrus…en dan heb ik het nog niet eens over die heerlijke geur gehad! 

Vanuit de tuin is dit mijn bijdrage aan een Bloemetje op woensdag, wil je meer bloemen zien, klik dan hier!

Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Ik wil jullie enorm bedanken voor de lieve en hartelijke reacties op mijn fotokaartenlijn! Inmiddels zijn er al een paar bestellingen gedaan en daar ben ik erg blij mee! Mocht je de betreffende post gemist hebben, klik dan hier!
****
You have read this article Bloemen / Genieten / Tuin with the title Lathyrus…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/07/lathyrus.html. Thanks!

No comment for "Lathyrus…"

Post a Comment