Mijn eigen fotokaartenlijn…

Degenen die mij al een tijd volgen weten vast nog wel dat ik in maart vertelde dat ik benaderd was door Corina van Fotokaarten Rosalie met de vraag of zij foto’s van mijn blog mocht gebruiken voor het maken van fotokaarten, welke zij in haar webwinkel zou gaan verkopen. Een super leuk vervolg hierop was dat Lejo van In den Uylenbal en In de Lindetuin vervolgens de door Corina gemaakte kaarten bij haar inkocht om in de winkels van hem en Christy te gaan verkopen! Hoe verrassend kan een balletje gaan rollen…je wil niet weten hoe bijzonder het is om je eigen foto’s in kaartvorm in Drenthe in een paar prachtige woonwinkels te zien staan!

En dat ging kriebelen…want het leek mij erg leuk om daar zelf mee aan de slag te gaan. Eerst twijfelde ik nog  maar na de fotografiecursus die ik volgde, heb ik de stap gewaagd. Met in mijn achterhoofd de informatie die ik van Corina kreeg (super bedankt, dat vond ik zo lief van je) ben ik aan het uitzoeken geslagen…en is het uiteindelijk gelukt!

Ik had al heel lang een tweede blog waar ik een paar spullen te koop aanbood maar waar ik eigenlijk nooit melding van heb gemaakt…maar daar komt nu verandering in.

Op mijn blog “Cards, made by Home & Lifestyle” kun je alle (24) kaarten bewonderen en bij belangstelling kopen. De foto’s zijn geplakt op een dubbele ivoorkleurige kaart van 17 x 11,5  cm en voorzien van een ivoorkleurige enveloppe.
 
Bij deze nodig ik je van harte uit om een kijkje te gaan nemen en als je volger wordt op mijn andere blog, blijf je ook in de toekomst op de hoogte van nieuwe fotokaarten.

Natuurlijk vind ik het super leuk als je onder deze post een reactie achter laat, maar mocht je een bestelling willen doen dan verzoek ik je mij een mail te sturen via homelifestyle02@gmail.com, zijnde de bestelmail van mijn blog “Cards, made bij Home & Lifestyle”.

Hieronder laat ik een paar voorbeelden zien, voor een totaalbeeld verwijs ik je graag naar mijn andere blog!

MHC Congratulations 01-Watermerk

De grijze tekst die je vaag overdwars op de foto’s aantreft is hier alleen geplaatst om kopiëren te voorkomen…uiteraard tref je dit niet op de echte fotokaarten aan.

MHC Blanco 01-WatermerkMHC Sterkte 02-WatermerkMHC Zomaar 01-watermerk

Op verzoek kunnen kaarten ook op maat gemaakt worden, de kaart “Zomaar” zoals hierboven kun je zodoende dus ook verkrijgen met een andere tekst. Bij een aantal foto’s heb ik overigens al meerdere tekstopties, bij anderen is dat (nog) niet het geval.

Goh…wat vind ik dit spannend zeg…ik ben ontzettend benieuwd naar jullie reacties!!

Een hele fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Fotokaarten / Genieten with the title Mijn eigen fotokaartenlijn…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/07/mijn-eigen-fotokaartenlijn.html. Thanks!

No comment for "Mijn eigen fotokaartenlijn…"

Post a Comment