Chocolate…

Chocolademelk associeer ik vooral met deze tijd van het jaar.  In het najaar en in de winter, als het buiten koud is, als het regent of als het sneeuwt, vind ik het heerlijk om dit drankje warm te drinken

Home & Lifestyle
Omdat ik er snel hoofdpijn van krijg en ik de calorietjes (ook met de light-versie) wil beperken, neem ik het alleen niet zo vaak.

Home & Lifestyle
Mijn oudste dochter is er een beetje verslaafd aan. Elke dag gaan er wel een paar light-bekers in de magnetron...om daarna lekker van die overheerlijke chocoladesmaak te genieten.

Home & Lifestyle
Als je het goed wil doen, is een toefje slagroom natuurlijk de kers op de taart….en met een lekker koekje erbij is het dan helemaal af.

Home & Lifestyle
Ik zou bijna zeggen…laat de winter maar komen…maar dat gaat mij nou nét iets te ver Knipogende emoticon!


Ik wens je een hele fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Super leuk trouwens dat ik al een aantal bestellingen voor de kerstkaarten heb gehad!! Wil je de kerstkaarten (nog eens) bekijken en/of bestellen, klik dan hier!
You have read this article Genieten / winter with the title Chocolate…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/chocolate.html. Thanks!

No comment for "Chocolate…"

Post a Comment