Pinksterfair…

Aankomend weekend is het weer zover…dan ga ik samen met twee vriendinnen naar de Pinksterfair. Het was de afgelopen weken door de opgelopen zweepslag nog wel de vraag of ik kon gaan, maar gelukkig gaat het door. Mijn vriendinnen hebben aangeboden mij indien nodig met een rolstoel het terrein over te duwen (daar krijgen ze zeker weten spijt van hihi) maar al loop ik nog niet echt soepel, toch hoop ik dat dat niet nodig is.

Home & Lifestyle

Het is altijd een feest om daar te zijn! Genieten van al het moois dat er staat, van een cappuccino of een heerlijke kop thee (natuurlijk met iets lekkers er bij) en vooral…proeven van de lente!

Home & Lifestyle

We komen zelden met lege handen thuis…er staat dan ook zoveel moois! Van Gerry en Miranda kreeg ik onlangs kortingskaarten en een vrijkaart (enorm bedankt allebei, ik ben er erg blij mee), dus dankzij deze lieve blogdames is het te besteden budget dit jaar ook nog eens verhoogd ;)!

Home & Lifestyle
Ik laat jullie nog weten hoe we genoten hebben...aan het mooie weer zal het in ieder geval niet liggen!

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Genieten / Pinksterfair with the title Pinksterfair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/05/pinksterfair.html. Thanks!

No comment for "Pinksterfair…"

Post a Comment