Flowers in London…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Wie weet de naam van deze struik met haar prachtige paarse bloemen?

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Tijdens ons verblijf in Londen viel het mij op dat de parken die wij hebben gezien vooral groen waren. Het onderhoud spatte er niet vanaf en er was verder weinig kleur. Veelal bestonden de parken uit grote grasvelden met bomen en paden. Alhoewel een oase van rust in een drukke stad, was mijn verwachting vooraf dat de parken er fraaier uit zouden zien, zeker met de Olympische Spelen in het vooruitzicht.

Ik vermoed trouwens dat ik in Kew Gardens misschien een heel ander beeld had gekregen, maar daar ben ik niet geweest.  We hadden maar weinig tijd en ik was de enige die er graag naar toe had gewild, dus dan is de keus ook voor mij snel gemaakt.

Ook tijdens onze wandelingen door de stad zag ik weinig in bloei staan. Desondanks heb ik nog wel een aantal fleurige foto’s kunnen maken. Met al die foto's bij elkaar zou je bijna aan mijn woorden gaan twijfelen… :)!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Dit (misschien wel te) strakke bloemenveldje was écht een uitzondering op de regel!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik wens jullie allemaal een fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Er op uit / Genieten / Londen with the title Flowers in London…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/05/flowers-in-london.html. Thanks!

No comment for "Flowers in London…"

Post a Comment