Wasbord…

Een tijd geleden, bij een eerder bezoek aan de Potstal, kocht ik dit wasbord. Het stond er in de winkel wat verlaten in een hoekje, onopvallend in een zinken ton maar mijn oog viel er op en ‘het kwaad’ was geschied. Aangezien de prijs ook heel acceptabel was, hoefde ik geen inwendige discussie aan te gaan van wel of van niet, van ja of van nee, van doen of niet doen…dit ging hem gewoon worden! Omdat ik niet goed wist wat het was en er enkele verfplekjes opzaten, had ik dat nog wel even nagevraagd.
 Home & Lifestyle
 Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Zo’n wasbord roept meteen vragen op, maar ik heb niet de indruk dat hier bergen met kleding op schoon zijn gemaakt. Gezien de weinige slijtageplekken zou het maar zo kunnen dat het zelfs amper is gebruikt.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Gebruikt of niet gebruikt...gelukkig staan ons tegenwoordig van die makkelijke machines ter beschikking en kan ik dit wasbord voor andere doeleinden inzetten. Sinds het bord hier in huis is aangekomen, heeft het een plekje op de salontafel gekregen. Regelmatig staat er een bloemetje op, in het prachtige vaasje dat ik bij de kringloop scoorde hebben al vaak ranonkels gestaan.

IMG_3630a
Ik heb nog geen moment spijt van mijn aankoop gehad, dat mag duidelijk zijn!

Een heel fijn weekend gewenst!

Liefs, Ingrid

P.S. Ben je door je voorraad heen of wil je iemand blij maken met een mooie kaart,
kijk dan eens in mijn kaartenwebshop (klik)...je bent van harte welkom!
You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonwinkels with the title Wasbord…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/05/wasbord.html. Thanks!

No comment for "Wasbord…"

Post a Comment