Tuin-integratie…

Toen ik de jullie inmiddels wel bekende ladder de tuin in zeulde, was het maar de vraag of de tuin zo’n onbekend en vreemd gevaarte zou accepteren. Ik achtte de krulwilg daar nog het beste toe in staat, dus werd de ladder heel voorzichtig tegen de stam van de wilg gepoot.

Dagelijks hield ik de situatie in de gaten  -  je wil tenslotte niet dat het uit de hand loopt- maar al snel zag ik dat het dik in orde kwam door de geranium die zich volledig op de ladder stortte.

Home & Lifestyle
Nu is zij zelf ook spontaan aan komen waaien, dus weet zij als geen ander hoe prettig het is om geaccepteerd te worden en in een warm tuinnest terecht te komen :).

Home & Lifestyle
Je ziet de poten van de ladder niet eens meer terug…mevrouw neemt haar integratie-taak mega serieus!!! Moest dus onder aan de ladder ook op zoek naar mijn twee wespenvangers, die ik amper meer terugvond tussen al het blad.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Het linker exemplaar is zelfs al helemaal volgelopen met groen, ben benieuwd wanneer de eerste bloem van de geranium hier achter het glas gaat bloeien.

Home & Lifestyle
Met dank aan de geranium is de integratie van de ladder tot heden toe dus uitstekend verlopen en ondertussen staat ze er zelf ook nog eens heel fraai bij!

Weer een hele tuinzorg minder Knipogende emoticon en dat is prettig nu ik amper buiten kom. Sinds een paar dagen heb ik zweepslag in mijn kuit...ik zit dus veel met mijn been omhoog en loop op krukken door het huis. Ik hoop dat ik gauw weer iets mobieler ben want dit verveelt snel kan ik je vertellen...

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Tuin with the title Tuin-integratie…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/05/tuin-integratie.html. Thanks!

No comment for "Tuin-integratie…"

Post a Comment