Aankopen

Na mijn bezoek aan “Landelijk Verlangen” kreeg ik de vraag of ik nog iets gekocht had….nou, ik verzeker je, bij zo’n zaak kom ik echt niet met lege handen thuis. Dat wil ik ook helemaal niet ha ha!

IMG_1632


Ik vond deze placemats leuk, dus daar heb ik er zes van gekocht…drie donkergrijze en drie lichtgrijze! En die verzilverde servetringen vond ik helemaal geweldig…deze zaten per set van zes in een doos, dus ik moest ze (helaas…) echt allemaal nemen!

IMG_1698



IMG_1675


Het hartje kon ik ook niet laten liggen

IMG_1669


IMG_1704

…en uiteindelijk ging ik helemaal blij de winkel uit!!
You have read this article Woonaccessoires with the title Aankopen. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/09/aankopen.html. Thanks!

No comment for "Aankopen"

Post a Comment