Fleurig.....

Om de komende maanden de tuin er mooi bij te laten staan, ben ik afgelopen weekend naar een kwekerij geweest, waar prachtige violen werden verkocht. Lekker voor de winter....toch nog wat kleur in de tuin!



Ik werd op de kwekerij geattendeerd door een stukje in een streekkrant: de kwekerij verkocht 136 verschillenden kleuren violen! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het er niet terug zag, maar het was wel heel erg mooi om hele lange "velden" vol met violen te zien staan.


Ik geloof dat ik voorkeur heb voor wit, lila, blauw en paars....hi hi...



al zie je op de collage hier onder op een foto ook violen in geel / oranje....maar die heb ik op de foto gezet, omdat dat paarse viooltje er zo grappig in zijn eentje tussen stond...


Natuurlijk heb ik een kistje met violen meegenomen...


...een andere keer zal ik laten zien wat ik er mee gedaan heb!!
You have read this article Tuin with the title Fleurig...... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/09/fleurig.html. Thanks!

No comment for "Fleurig....."

Post a Comment