Aankopen woonwinkelroute

Zoals beloofd bij deze mijn aankopen die ik heb gedaan tijdens onze woonwinkelroute van vorige week vrijdag! Ik heb mij ingehouden (vooral bij De Potstal is zoveel moois) omdat we de komende weken nog drie keer op pad gaan naar van alles en nog wat en ik wel veel kan kopen, maar ook steeds meer tegen het probleem aan loop waar ik het allemaal laten moet! Herkenbaar denk ik ...! De foto's lijken wel allemaal op elkaar, maar ik vond het zonde om te schrappen ...!

Aankopen woonwinkelroute
Aankopen woonwinkelroute

Aankopen woonwinkelroute

Aankopen woonwinkelroute 

Aankopen woonwinkelroute

Aankopen woonwinkelroute

De krans en het kerstklokje heb ik bij Landelijk Verlangen gekocht, de oude roestkleurige bakvorm waar ik een waxinelichtje in heb gedaan (door inspiratie van andere blogs ..!!) komt bij De Potstal vandaan en bij Nouveau Vivre liep ik de winkel uit met een zware bos sleutels en een prachtige kerstbal! Ik kan niet wachten tot we weer op pad door Nederland gaan ... ik hou je op de hoogte!
You have read this article Woonaccessoires with the title Aankopen woonwinkelroute. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/11/aankopen-woonwinkelroute.html. Thanks!

No comment for "Aankopen woonwinkelroute"

Post a Comment