"Kerstplank"

Het begint langzaam toch een beetje toe te slaan...hier en daar verschijnen kerstversieringen in huis en dat zal zich de komende week nog wel verder uitbreiden. Meestal kan ik mij inhouden tot Sinterklaas het land verlaten heeft, maar dit keer is dat niet gelukt.

Geïnspireerd door Jeanette van Just Jeanette ben ik met mijn stokbroodplank aan de slag gegaan. Op de broodplank heb ik een lichtslinger met dennenappels (die er aan vast zaten) gelegd en met tillandsia en kleine glanzende en matgrijze kerstballetjes het geheel afgemaakt. De stokbroodplank staat normaal gesproken voor de sier tegen mijn vitrinekast, maar heeft nu in sfeervolle kerstuitvoering een mooi plekje in de vensterbank gekregen.

Home & Lifestyle
     Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle    
Ik wens je een sfeervolle dag
(dus niet naar buiten gaan maar lekker
op de bank kruipen en heel veel kaarsjes aan doen!)
You have read this article Kerst with the title "Kerstplank". You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2009/11/het-begint-langzaam-toch-een-beetje-toe.html. Thanks!

No comment for ""Kerstplank""

Post a Comment